mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 7:19 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 10:55 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Rue Pascale speelt 19 en 20 februari in Nederland. Vorig jaar hebben Gregory Jolivet (electroacoustische draailier) en Thierry Pinson (trekharmonica) erg leuke workshops gegeven. Dit jaar zie ik geen mogelijkheid zulke workshops te organiseren, maar ik kan zeker wel bemiddelen voor geïnteresseerden. Wil je een priveles, of een bandworkshop van een van deze twee topmuzikanten? Laat t mij dan even weten.

Violet over Thierry Pinson: De Violetjes hebben vorig jaar van Thierry in één middag een hele set van drie bourrées geleerd, ter plekke gearrangeerd en in zijn geheel gestudeerd. Terwijl wij de melodieën en begeleidingen aan het oefenen waren improviseerde Thierry er tegenmelodieën bij die we meteen in het arrangement konden inpassen en zelf uitbreidden met onze eigen creativiteit (waartoe Thierry ons behoorlijk uitdaagde). We kregen tips over begeleidingen, articulaties, improvisatie, we hebben ontzettend veel geleerd over ritmisch spelen en sámen spelen. Tussen de bedrijven door kregen we een geschiedenisles over de bourrée en hebben we onze kennis van de Franse taal opgevijzeld ;-) Een aanrader! Wij willen graag zelf, maar krijgen het nu qua datum niet voor elkaar. Dus krijgen grijp je kans!!

Gregory Jolivet behoeft voor de draailierspelers geen toelichting denk ik? Voor wie benieuwd is naar zijn werk: http://www.youtube.com/watch?v=dXkddXI7xaU

Ze zijn vrijdag 19 februari en eventueel zaterdagochtend 20 feb beschikbaar. Heb je een idee of voorstel, mail het mij vooral.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling