mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 9:19 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 24, 2010 11:11 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Citaat:
Het is maar goed dat er tenminste nog één iemand is die jou een beetje in bedwang kan houden.


:laughing:

Zonder Scorda wordt het een puinhoop in huize Gromit :rose:

Citaat:
Maar het de ontdekking van zondag was wel dat het veel meer een luisteroptreden was dan ik ooit had durven hopen. Als ik het geweten had, had ik een paar krakers er uit gegooid en wat meer luisternummers ingepland.


Volgende keer beter :peace: :hug:
Het publiek vond het in elk geval hartstikke leuk, dus tot zover missie geslaagd.
We hebben zelfs drie (!) Mota cd's verkocht!


Citaat:
Kortom na al die jaren een verademing: tijd om eens wat meer de diepte in te gaan. :applause:


helemaal mee eens


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 24, 2010 11:22 am 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Cooper schreef:
Cool dat het zo'n succes was. En misschien moeten we op bals wat meer stoelen gaan neerzetten en het promoten onder niet-dansend publiek, gewoon om de baromzet wat omhoog te helpen ;-) Kom je dan ook weer eens?


Misschien :wink: Dansen doe ik het liefste in de buitenlucht op een festival, in de zomer. Want om eerlijk te zijn, ik kan niet goed tegen warme zweterige zaaltjes. Daarbij: sinds ik zelf op bals of elders speel, kom ik uberhaupt niet meer aan dansen toe.
Maar wat dacht je ervan als we met Quattro-Sol een keer op een bal in Utrecht komen spelen?

Citaat:
mooi dat er weer wat luister-folk-initiatieven zijn :-) En dat de stichting Folkfusie weer eens wat van zich laat horen (letterlijk en figuurlijk).
W


We doen ons best. Wordt vervolgd :peace:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo feb 24, 2010 1:54 pm 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
Gromit schreef:
Cooper schreef:
Cool dat het zo'n succes was. En misschien moeten we op bals wat meer stoelen gaan neerzetten en het promoten onder niet-dansend publiek, gewoon om de baromzet wat omhoog te helpen ;-) Kom je dan ook weer eens?


Misschien :wink: Dansen doe ik het liefste in de buitenlucht op een festival, in de zomer. Want om eerlijk te zijn, ik kan niet goed tegen warme zweterige zaaltjes. Daarbij: sinds ik zelf op bals of elders speel, kom ik uberhaupt niet meer aan dansen toe.
heh ja, bekend euvel :-)

Gromit schreef:
Maar wat dacht je ervan als we met Quattro-Sol een keer op een bal in Utrecht komen spelen?

Wat ik daarvan denk is van weinig invloed :-) . Ik heb gelukkig alle organisatorische taken door kunnen geven,
:-)
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 25, 2010 12:26 am 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 07, 2003 11:43 am
Berichten: 1079
Gromit schreef:
Verder hebben Socrda en ik nog nagedacht over welke nummers en in welke volgorde je wilt spelen om het muzikaal interessant te maken. Je kunt dat wat meer opbouwen. Nu was het steeds na 1 of 2 stukken, maar wellicht is het spelen in iets langere blokjes een beter idee. Dan ben je zelf ook meer geconcentreerd.

Lijkt me een goed idee. En (hoewel het nu heel genoeglijk ging) wat mij betreft ook liever meer nummers 'apart' en minder gezamelijk. Doordat we nu niet echt wat afgesproken hadden werd toch een groter deel van het concert gevuld mt 'gezamelijk sessiekrakers blazen'. Dat is heel leuk om te doen, maar stiekem vind ik het op zo'n luisterconcert nog leuker om dingen te spelen die ook gerepeteerd zijn :devilish: . Maar al met al zijn dit natuurlijk kleine verbeteringetjes op een ook zo al leuke middag.

_________________
humpa humpa humpapa humpa humpa


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do feb 25, 2010 10:05 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 25, 2002 12:43 am
Berichten: 3551
Woonplaats: Beneden Veensloot
Als het spontane 'semi-sessie' idee nu en dan ook een kans krijgt ben ik het met Martijn eens.

_________________
Spansen is normaal


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 3:49 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo maart 12, 2003 9:46 pm
Berichten: 1691
Woonplaats: Utrecht
Op vrijdag 11 februari is er weer een Cafe Sol in Kopi Susu!

Dit keer met de folkband Quattro-Sol

Ofwel de band van Gromit en Scorda en hun Duitse vrienden.

zie http://www.quattro-sol.com

Plaats delict:
cafe Kopi Susu, JP Coenstraat 69/hoek Kanaalstraat, Utrecht
aanvang: 20 uur
officiele einde: 22 uur. Daarna mag er niemand meer in, alleen nog maar uit.

Toegang gratis, maar het bier mag je zelf betalen :biggrin: (dus veel drinken zodat we er volgende keer weer mogen spelen)

Gromit en Scorda


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 7:26 am 
Offline
Hotstick
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 18, 2005 3:36 pm
Berichten: 3841
Woonplaats: Amsterdam
Gromit schreef:
Toegang gratis, maar het bier mag je zelf betalen :biggrin: (dus veel drinken zodat we er volgende keer weer mogen spelen)

Gromit en Scorda

Was 3 bier voldoende ? :biggrin:

_________________
ik wil met jou wel dansen maar m'n knieën knarsen zo...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 1:29 pm 
Offline
Pro
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 02, 2003 11:10 am
Berichten: 681
Woonplaats: Utrecht
campie schreef:
Gromit schreef:
Toegang gratis, maar het bier mag je zelf betalen :biggrin: (dus veel drinken zodat we er volgende keer weer mogen spelen)

Gromit en Scorda

Was 3 bier voldoende ? :biggrin:


Bij het verlaten van het café werd de nog openstaande rekening ons kwijt gescholden, dus ik vermoed dat Kopi Susu een goede omzet heeft gedraaid die avond - maar was het voor jou genoeg?

Hierbij nog twee filmpjes van die avond, die door Campie zijn gemaakt met de camera van Karin & Uli: http://www.quattro-sol.com/NL/fotos/index.html
Het eerste stuk is een rondeau getiteld Malakkastraat en geschreven door Uli. Het tweede stuk is een branle/andro die bij gebrek aan titel door ons Hypno-andro wordt genoemd.

Viel spass beim zu hören

Scordatura

_________________
Wer tanzt hat bloss kein Geld zum Saufen - oud Schwaebisch spreekwoord


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling