mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 9:53 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 16, 2010 11:22 pm 
Offline
Ballgirl
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 20, 2010 9:00 am
Berichten: 13
Ik ben er nog nooit geweest. Weet iemand of het de moeite waard is om zonder stage-inschrijving gewoon op het InstrumentiVal & Bal af te komen? Ik zoek nog wat te doen voor een relaxt vakantieweekje.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 17, 2010 6:03 am 
Offline
Superfly
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 11, 2003 2:38 pm
Berichten: 3000
Woonplaats: Nieuwegein
pflipp schreef:
Ik ben er nog nooit geweest. Weet iemand of het de moeite waard is om zonder stage-inschrijving gewoon op het InstrumentiVal & Bal af te komen? Ik zoek nog wat te doen voor een relaxt vakantieweekje.


Ik heb dat wel vaak gedaan, ik houd erg van de sfeer daar,
W

_________________
"hoe dommer mensen zijn, hoe overtuigder ze zijn van hun eigen gelijk" Theo Maassen


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 17, 2010 10:47 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 16, 2004 8:03 pm
Berichten: 2209
Woonplaats: Den Haag
pflipp schreef:
Ik ben er nog nooit geweest. Weet iemand of het de moeite waard is om zonder stage-inschrijving gewoon op het InstrumentiVal & Bal af te komen? Ik zoek nog wat te doen voor een relaxt vakantieweekje.


Je kunt ook overwegen om naar de Boombalstage te gaan, daar zijn 3 dansworkshops en een muziekworkshop en het is tegelijk met de Gooikstage, zie www.boombal.be en dan op stage klikken. :luck:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 11, 2010 11:58 am 
Offline
Ballgirl
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 01, 2009 3:03 pm
Berichten: 5
Ik ga dit jaar ook weer naar de Gooikse stages toe, naar viool vergevorderden om precies te zijn, maar... ik heb nog geen vervoer. Althans, ik had vervoer geregeld maar dat ging niet door. Mijn vraag dus, gaat er hier iemand naar Gooik (vanuit NL) die nog een plekje vrij heeft in de auto?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 18, 2010 9:23 am 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
Hee Janine, wij gaan met de trein...dus sluit je gerust bij ons aan!

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 19, 2010 3:15 pm 
Offline
Ballgirl
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jun 01, 2009 3:03 pm
Berichten: 5
Hé, bedankt voor je reactie en suggestie! Voor heen heb ik inmiddels vervoer kunnen regelen, nu nog terug ;) Tot in Gooik!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do aug 26, 2010 6:59 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Net terug, wat een week!
De les bij Montbel was pittig, de laatste avond zo niet pittiger: Op naar Broadway.


(nadere informatie volgt :sleep: )


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma aug 30, 2010 5:54 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
:biggrin:

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 31, 2010 10:27 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 20, 2005 1:33 pm
Berichten: 2217
Woonplaats: Utrecht
ook net terug en inderdaad: wat een week! Ik heb de workshop trekzak beginners bij Greet gevolgd en het was echt super! Mijn hoogte punt was al wel in het eerste lesblok van de workshop toen ze uitlegde hoe het instrument eigenlijk heel handig in elkaar zit...accordeon...tja, dat hebben ze natuurlijk niet voor niets verzonnen.
Ik zat in een klasje met 17 echte beginners, waarvan oa 12 tieners met hohner goudbrandjes. Wauw, wat een herrie komt daar uit! Geluk was de groep heel erg gemotiveerd, is er keihard gewerkt en gingen we in een fijn tempo door de week heen. Dat allemaal onder de leiding van Greet, die dat echt op een geweldige manier deed met zo'n grote groep!
Verder heel veel plezier gehad met Kikker, Huathe, Menno en Janine en nog veel meer mensen. Het optreden van Jeff Caresse was echt geweldig, zeker in die broeierige zaal van Gooik...hi hi. Maar ook de band die eigenlijk niet bestaat van Toon van Mierlo en Gregory Jolivet en als gast Eric Montbel was ook supertof. De optredens in de kerk vind ik altijd een uitdaging voor mijn aandachtsspanne zo aan het eind van de dag, maar ook daar ben ik een paar keer te vinden geweest. Het meest opvallende waren natuurlijk de mannen van Sardienie die een bijzondere manier van zingen hebben en een doedelzak zonder zak...

Al met al een zeer inspirerende week die veel te snel voorbij was. Gelukkig staat Texel al weer voor de deur!!!

En nu? ....tieftief...tieftief...tieftief...hi hi hi

_________________
"I love playing guitar pieces on the harp: it combines the beauty of the guitar and the non-transportability of the harp." (Park Stickney)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo sep 01, 2010 4:12 pm 
Offline
Pilot
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di maart 14, 2006 8:45 pm
Berichten: 325
Woonplaats: Nijmegen
Een beetje late reactie, maar Gooik was echt fantastisch. Ik heb veel geleerd op de doedelzak, al was het niet zo afzien als in de groep van Eric Montbel. Dag 1 was het wel even wennen, 12 doedelzakkers die allemaal een ander nummer spelen, kriskras door elkaar. Een eigenaardige medley. Maar alles went en zo heb ik ook mijn bijdrage geleverd aan het getetter.

Ik vond het samenspelen buiten de lessen om ook erg gezellig. Daar moet ik me maar vaker aan wagen. Menno zal de foto's van alle hoogte- en dieptepunten binnenkort wel online zetten. :peace:

Ik zie het volgend jaar ook weer zitten. Ik ben benieuwd naar het cursusaanbod t.z.t.: pokerface voor beginners, drinken, roken, roddelen en spelen voor gevorderden, hoe word ik een musicalster. Allemaal aantrekkelijke opties. :cool:


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 61 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling