mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 12:26 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 9:46 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
In november een stage die zeker de moeite waard gaat zijn voor de meer ervaren muzikanten:

Citaat:
Wat? Leren improviseren op je instrument. Stéphane Milleret (diatonisch accordeon bij oa Djal, MKF, TocTocToc) en Jérémie Mignotte (fluit bij oa Djal, Vach'ington.g, Les Doigts de Carmen) zijn beiden uitstekende muzikanten met een ruime ervaring als lesgevers. In de lessen geven theorie en praktijk elkaar de hand. Meer info over de inhoud van de stage: siska_huyghe@hotmail.com . Meer info over de muzikale activiteiten (concerten, stages, ...) van de lesgevers: www.mustradem.com

Wanneer? 4-5-6 november 2011, telkens van 09.00 tot 12.30 en van 14.00 tot 18.00 (op zondag tot 16.00) Vrijdagavond: Boombalintiem ism Boombal vzw, zaterdagavond: jam in het Muzikantenhuis.

Waar? De Korenbloem, Korenbloemstraat, 9000 Gent

Voorkennis? Improvisatie-ervaring is niet nodig, wél een voldoende beheersing van je instrument. Ook wie wél al wat improvisatie- praktijk heeft komt aan zijn trekken. Tijdens de stage zullen er twee groepen gevormd worden volgens niveau.

Voor wie? Alle akoestische instrumenten zijn welkom, klassiek, jazz of folkgericht, maar met goesting om te leren improviseren! Voor wie diatonisch accordeon speelt, is een systeem met minimum twee-en een halve rij, of een drie-rijer een must om de stage goed te kunnen volgen.

Prijs? 140 euro voor de lessen en het avondprogramma. 's Middags wordt een soep en broodmaaltijd voorzien voor wie dat wenst (5 euro/maaltijd)
Overnachting? Met matje en slaapzak kan je ter plaatse overnachten à 3 euro/nacht. Douches zijn voorhanden. Inschrijven? Inschrijven kan via het formulier op de achterzijde.

Meer info? Siska gsm: +32476809661 of siska_huyghe@hotmail.com

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 10:13 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
Interessant!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo okt 02, 2011 9:23 pm 
Offline
Star
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 11:00 pm
Berichten: 1372
Woonplaats: Noordeloos
heel leuk! de datum komt mij alleen niet goed uit, anders was ik zeker gegaan... maar bedankt voor de tip Lou! Ik zou iedereen aanraden hierheen te gaan, lijkt me machtig interessant!

_________________
Als de nood hoog is, kun je best een vierkwartsmazurka dansen!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 11, 2011 6:35 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Ik begrijp dat Windwijs en Cooper mee gaan doen aan deze stage? Tof! Ik hoor graag van jullie hoe t was! En als er nog mensen zijn die ook mee willen, ik denk dat er nog wel plekjes zijn. Maar aarzel niet te lang.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 11, 2011 8:54 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 10, 2010 4:14 pm
Berichten: 168
Woonplaats: Tilburg
:blush: uh ja, schuldig, ik kon het niet laten, ondanks alle redenen om niet te gaan. 't Is te leuk. Wat laten graag wat horen, maar meer Nederlandse afvaardiging vinden wij ook helemaal niet erg. Ik kon nog relatief makkelijk aangeven dat ik meewilde (heb me pas dit weekend definitief ingeschreven). Betalen kan officieel nog tot overmorgen, maar vast nog langer als je het hen lief vraagt (ik ben supervriendelijk geholpen, complimenten voor de Belgische meedenkendheid wat dat betreft, bijna Hollands ;) )

_________________
"If music be the food of love, play on; give me excess of it..."
-Opening Shakespeares Twelfth Night


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 17, 2011 1:31 pm 
Offline
Allstar
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:46 pm
Berichten: 2461
Woonplaats: Utrecht
Ik sprak gister de organisatie van dit weekend en ze hebben er ook veel zin in. Er zijn nog een paar plekjes, ook al is de officiele inschrijving al gesloten, zolang er nog plek is kunnen jullie mee.

Stephane Milleret, 1 van de docenten, is dus ook de trekzakspeler van Toctoctoc, dus die hebben jullie zaterdag al kunnen bewonderen. En naast een geniaal trekzakspeler is hij ook didactisch heel sterk, en een tof mens. Ze gaan aan de slag met theorie en praktijk van het improviseren, delen de groep ter plekke op in 2 groepen (op niveau) en vertaling is ook voorzien.

Dus alle muzikanten die eigenlijk wel eens met improviseren aan de slag zouden willen, doe hier aan mee. Dit is een weekend waar je tijd voor wil maken, deze kans krijg je niet zomaar nog eens.

_________________
"on est là pour danser, on n'est pas là pour s'amuser!!"


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling