mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu za apr 27, 2024 11:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2011 11:30 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 24, 2009 10:48 pm
Berichten: 144
Woonplaats: Zwolle
Op zaterdag 12 november, van 15 tot 18 uur gaan we weer een middag lang ongenadig lekker spelen:

De eerste helft wordt een tune learning session. We vliegen iemand in met voldoende noten op z'n zang en melodieen in z'n tas. Oren open, vingers klaar en opzuigen maar. Rond 16:30u gaan we naadloos over in een open sessie waarbij iedereen lekkere nummers de groep in kan gooien.

De TLS en sessie is bedoeld voor iedereen die zijn instrument redelijk beheerst en op gehoor nieuwe stukken kan aanleren. Aanmelden mag (dan houden we rekening met je instrument en stemming), maar hoeft niet. Alle instrumenten zijn welkom. Luisteraars en dansers ook (We hebben een goede bar).

De entree voor de TLS is €3, de jamsessie is gratis. Een combiticket voor de TLS en het bal 's avonds in Groningen kost €9. Da's €2 vette korting!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2011 11:34 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 10, 2010 4:14 pm
Berichten: 168
Woonplaats: Tilburg
Ik wil graag een duim zetten, zo'n "vind ik leuk". Zwolle is alleen veel te ver weg Rob :p (maar ik heb vooral andere verplichtingen). Idee om dit een keer richting Utrecht/Amersfoort te verplaatsen? :idea:

_________________
"If music be the food of love, play on; give me excess of it..."
-Opening Shakespeares Twelfth Night


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 01, 2011 10:07 pm 
Offline
Pro

Geregistreerd: za sep 01, 2007 6:03 pm
Berichten: 430
Woonplaats: Den Bosch
Ja leuk! Ik wil wel komen maar moet eerst even kijken hoe en wat qua kosten (trein/auto) tenzij er iemand langs Den Bosch/Nijmegen/Utrecht/Eindhoven rijdt met de auto? Ik heb zelf ook een auto, maar heb dan het liefst een meerijder die zelf ook een rijbewijs heeft.
En als ik dan toch zo noordelijk zit moet ik misschien ook maar even opzoek naar vervoer & logeerplek voor groningen...:)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 02, 2011 1:13 pm 
Offline
Champ
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 27, 2006 11:14 am
Berichten: 856
Woonplaats: Nijmegen
Het is wat sluikreclame voor de eigen club: maar voor degene die zwolle te ver vind, er is een week eerder iets dichterbij, in Putten ook sessie-mogelijkheid. zie ook andere topic

Wat overigens niet wegneemt dat Zwolle eigenlijk om de hoek is. Omdat het met een "z" en daarmee aan het einde van het alfabet zit, zou je verwachten dat het ook aan het einde van de beschaafde wereld ligt. Maar dat valt reuze mee. Kortom: gewoon allemaal naar beide sessies gaan :hug:

:worried: Heb een paar dagen daarvoor een scheidingsprocedure met mijn verstandskies, dus weet alleen niet of ik ook naar Zwolle kom...maar dat mag de rest niet tegenhouden.


Laatst bijgewerkt door Menno op wo nov 02, 2011 3:06 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 02, 2011 2:27 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 24, 2009 10:48 pm
Berichten: 144
Woonplaats: Zwolle
Eeen verstandskies? Dat laat zo'n mooi vierkant gat achter. Daar kan je perfect een tin whistle in klemmen!

Mocht je nou niet kunnen spelen, dan kom je je wond toch gewoon spoelen? Voldoende sterke drank verkrijgbaar bij de bar ;-)
En dansen mag ook.



(sterkte met Vriend Tandarts)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 02, 2011 7:05 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Wat leuk dat er in Zwolle weer iets is =D Jammer dat het zo kort van tevoren bekend is geworden, nu kan ik niet meer...


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling