mota.spansen.nl

mota's forum
Het is nu do maart 28, 2024 1:18 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma jul 28, 2014 8:26 am 
Offline
Newbie

Geregistreerd: za jul 26, 2014 8:12 pm
Berichten: 1
Dag allemaal,
ik hoop dat ik hiermee niet aan het spammen ben op dit forum; maar ik ben nog hard op zoek naar een muzikant voor een workshopje balfolk en wellicht heeft er hier iemand interesse.

Een vriend van mij gaat trouwen en wil graag een workshop balfolk als entertainment voor de gasten. Het zijn allemaal beginners, zonder balfolkervaring, en de focus van de workshop is meer entertainment dan iets leren. Ik wil waarschijnlijk gigue, cercle en scottish doen. De workshop zal ongeveer 45-60 minuten duren.
Aansluitend of na een pauze zou het leuk zijn om een optreden te hebben (30-60 min), wat niet beperkt hoeft te zijn tot die drie dansjes of alleen balfolk; alles mag.
De practicals: het is in Tiel, 9 augustus, ongeveer van 4 tot 6 's middags. Ja, dat is tijdens Parkfest, maar hee, Tiel - Eindhoven is niet zo heel ver, dus best combineerbaar :-)
Er is budget voor reiskosten plus een kleine vergoeding.

Lijkt je dit leuk, alleen of met een duo/band? Of ken je iemand die wellicht interesse heeft? Laat het me weten, stuur het bericht door, alle tips zijn welkom - het begint een beetje lastminute te worden en het zou toch echt heel leuk zijn live muziek te hebben bij de workshop :-)
Alvast bedankt!

groet,
Eva


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 28, 2014 5:57 pm 
Offline
Rookie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 23, 2010 9:38 am
Berichten: 185
Woonplaats: Wageningen
Spammen hier is momenteel vrij onmogelijk, gezien de rust wordt denk ik al het leven gewaardeerd ;-)

Hopelijk vind je iemand!


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jul 29, 2014 8:37 am 
Offline
Ballbreaker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 14, 2003 9:29 am
Berichten: 6582
Leuk idee :~)
(Tiel is een beetje ver weg vanuit het Hoge Noorden).

Succes en plezier!
(in een workshop van ongeveer een uur, lijkt me één nummer trouwens genoeg om iets te kunnen doen met melodie en ritme) :luck:

_________________
If I can't dance, I don't want to be part of your revolution (Emma Goldman)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling