telenn gwad schreef:
Het was inderdaad heel erg leuk en ik merk dat ik veel meer moe ben dan ik had verwacht!
Het leuke van vijf totaal verschillende instrumenten met vijf totaal verschillende mensen is dat iedereen iets nieuws inbrengt...gewoon door er te zijn! De instrumentenruil was, behalve grappig, ook leerzaam. Dat valt nog helemaal niet mee om geluid te krijgen uit die toeter. Die lager tonen, die heel tif klinken en waar iedereen altijd om vraagt, zijn dus echt heel erg moeilijk te produceren! Dat weten mensen die blaasinstrumenten natuurlijk al lang, maar ik als harpmuts had er geen idee van.
Verder was het ook heel gezellig: veel eetpauzes, uitjes naar de bio-winkel en avondwandelingen.
Nu ga ik slapen en dan ga ik morgen nog eens wat spelen...ik zit ook boordevol ideeen en inspiratie!!!
Bovendien heb ik de klompen van Zeerover helemaal ontdekt: lopen heerlijk, zijn super praktisch en staan overal leuk bij. Ik voelde me net Kniertje...
dacht dat jij jezelf geen harpmuts vond....
en die lage tonen vallen best mee na een beetje oefenen hoor, leuke foto's bye the way.