tourdion schreef:
Ik zou het juist jammer vinden als 'gezellig gelul' en 'koud hè' in een aparte bak terecht komen. Dat zijn nou juist die kruidige pepernoten die door de afdeling 'muziek en dans' gestrooid kunnen worden.
De traditie eist dat gezellig gelul niet apart gezet wordt! :angry:
Daar ben ik het zelf erg mee eens. Evenals Herissons voorkeur voor muziek en dans in 1 topic. Als we dan toch gaan veranderen zou het mijn eigen voorkeur zijn om de huidige topics weer samen te voegen onder een nieuwe titel en een tweede subforum te maken voor aankondigingen, afspraken en dat soort werk. Hoewel ik er nog steeds niet van overtuigd ben dat dat heel veel zal schelen. Bovendien twijfel ik of nabeschouwingen (die gewoonlijk in het topic van een bal komen te staan) eigenlijk niet meer in het 'hoofd' forum zouden horen, ook omdat discussies over muziek en versterken toch vaak daar ontstaan. Bij nader inzien geloof ik dat ik er misschien wel voor zou zijn om de hele oderverdeling te laten schieten en gewoon 1 subforum genaamd MOTA te maken
.
Citaat:
Overig vindt ik meer iets voor praatjes over oordoppen en baromzetten.
En daar gaan we al. Ik vind namelijk praatjes over oordoppen net zo interessant als praatjes over versterking of rietjes of trekzak-tertsen en nou net typisch iets wat echt in het hoofd forum thuis zou horen.
Citaat:
(Ik heb nog niet gestemd trouwens, wil er even goed over nadenken)
We hebben geen haast. Ik ga sowieso niks doen voor 2013, veel te druk met andere dingen ;-)